De reis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Hero - WaarBenJij.nu De reis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Hero - WaarBenJij.nu

De reis naar Kreta

Door: Theseus de Hero

Blijf op de hoogte en volg Theseus

12 Februari 2014 | Griekenland, Kreta

Hallo allemaal,
Ik ben nu net begonnen met de zeereis naar Athene. Iedereen om me heen is dood ongelukkig. Maar ik heb zin om dan stomme beest aan te pakken! Dat heb ik dan ook aan mijn vader beloofd. Desnoods doe ik het helemaal alleen hoor, of met Aias. Dat is een van de kinderen waar ik al best leuk mee kan praten. Ik kan misschien tijdens onze reis ook nog een beetje zijn kracht leren te gebruiken, maar misschien kan hij dat nog niet aan, want hij is nog zo jong.
Ik zeg nu wel dat ik geen verdriet heb maar ik mis de mijn vader wel, het is altijd handig om nog een laatste tip of een duw in je rug te krijgen. Maar nu sta ik er helemaal alleen voor. Daarmee kan ik wel laten zien wat in huis heb, en wat ik al die jaren heb geleerd. Maar ik houd er niet van om negatief te doen dus ik ben al begonnen met een worstelwedstrijd te organiseren. Dat is lekker toepasselijk, maar dan denken we wel even ergens anders aan. Ik wil er zo snel mogelijk mee beginnen want ik kan al die ongelukkige hoofden niet meer aanzien. Dus nu ga ik even stoppen met schrijven om iets leuks met de kinderen te gaan doen. Misschien vertel ik straks nog iets over de rest van de reis (als ik er zin in heb).
Groetjes Theseus