op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Hero - WaarBenJij.nu op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Hero - WaarBenJij.nu

op Naxos

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

13 Februari 2014 | Griekenland, Naxos

hallo allemaal,
Ik heb vannacht heerlijk geslapen, echt als een roosje! Na die verre reizen, gevaren en spanningen eindelijk even rust. toen we op het eiland Naxos aankwamen, besloten we om op het strand uit te rusten. Dit is dan ook heel goed gelukt. Gisteravond hadden we een kampvuur gemaakt, we gingen dansen, zingen en gezellig kletsen bij het vuur. We bleven maar door gaan tot midden in de nacht, we waren zo blij dat we het overleeft hadden! Het is heel gezellig met zijn allen op dit eiland, maar lang wil ik hier toch niet blijven, want er is hier iets dat ik niet vertrouw, ik heb een voorgevoel dat er iets heel geks gaat gebeuren!

Later die dag:
Ik snap er niets van ik was al een beetje gespannen door mijn voorgevoel, maar nu kan ik Ariadne nergens meer vinden. Ik ging even een dutje doen, omdat ik nog een beetje moe was van gisteravond. Maar toen ik wakker werd was ze er opeens niet meer. Ik heb al zo vaak naar haar geroepen, maar ik hoorde niet haar stem, die van Dionysos. En die vertelde dat hij mijn geliefde heeft afgepakt!
Wat heb ik fout gedaan? Heb ik haar beledigd? Ben ik niet de goede man voor haar? Wilde ze dit eigenlijk zelf wel? Hoe heeft Dionysos haar meegenomen?

Heb jij een idee mail dan naar theseus@hotmail.com

Ik hoop dat jullie snel reageren, dan kom ik later terug om haar op te halen. Helaas moet ik nu echt weg met de kinderen, weer terug naar Athene. Ik vind het zo erg dat ik Ariadne nu kwijt ben! Maar ik moet echt terug naar Athene, we hebben geen keus!
Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2014

De aankomst in Athene

13 Februari 2014

op Naxos

13 Februari 2014

De terugreis naar Athene

12 Februari 2014

Het verblijf op Kreta

12 Februari 2014

De reis naar Kreta
Theseus

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 2085

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: