De aankomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Hero - WaarBenJij.nu De aankomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Hero - WaarBenJij.nu

De aankomst in Athene

Door: Theseus de Hero

Blijf op de hoogte en volg Theseus

13 Februari 2014 | Griekenland, Athene

Hallo,
Toen ik de kust van Athene naderde, nog steeds verdrietig door Ariadne, zag ik opeens iets heel raars. Iemand sprong van de rotsen af, maar wacht eens..... die persoon was, mijn vader!!!!!! Toen herinnerde ik me opeens alles weer, er zou als ik niet terugkwam een zwart zeil geplaatst worden, dit betekende dan dat ik dood was. Als ik levend terug zou keren zou ik het zwarte zeil vervangen door een wit zeil. Ik keek even naar het zeil en zag een zwart zeil. Ik dook het water in maar het was al te laat, ik vond mijn vader dood drijvend in zee. Vandaag ben ik in Athene aangekomen. ik was natuurlijk nog zeer droevig over mijn vader en Ariadne maar dat ging al snel voorbij doordat ik als een held werd ontvangen. Iedereen was blij dat dat gruwelijke monster van koning Minos eindelijk dood was en ze ook geen kinderen meer hoefden te sturen als voedsel. Omdat mijn vader nu dood is moet ik regeren. ben nog wel een beetje zenuwachtig want niet iedereen vind mij een goede leider maar ik heb er zelf het volste vertrouwen in en ga erg mijn best doen om een goede koning te zijn.